• Home
  • Articole
    • Travel
    • Foodie
    • Lifestyle
    • Others
  • English
  • Hospitality
  • Contact Me
  • Cine scrie


    Entrepreneur, traveler, graphic and web designer.

  • Let`s Connect

  • Home
  • Articole
    • Travel
    • Foodie
    • Lifestyle
    • Others
  • English
  • Hospitality
  • Contact Me

Zece parteneri care vand pachete turistice

6 February 2019

M-am gandit sa ofer ceva mai palpabil celor care lucreaza pe pachete turistice ca tot vine Valentine`s Day si vanzarile incep sa se dezmorteasca. Personal, am lucrat super mult cu aceste pachete in zona montana.

Cum spuneam intr-un articol anterior, ideal este in loc sa taiem pretul – sa oferim cat mai multe intr-un pachet turistic (cateva idei mai jos in acest articol). Zis si facut, dar…

 Unde vindem aceste pachete?

  1. In primul rand le publicam pe site-ul propriu pentru ca este gratis.
  2. Social Media. Nici social media nu ne costa in cazul in care nu dorim sa si promovam aceste pachete. Promovarea pe Facebook nu aduce foarte multe rezultate daca targetam audienta gresita, daca nu ne pricepem mai bine ne multumim cu gratis.
  3. Site-uri de vouchere si aici sunt cel putin cinci: Bestdealz.ro, IzzyReduceri.ro, Redutti.ro, Kuponiada.ro, Adulmec.ro – pe acestea mi le-am amintit, dar nu sunt singurele.
  4. Agentii – toate cu care lucrati.
  5. Tourneo.ro – si ei pot publica si vinde ofertele atata timp cat hotelul ii anunta ca au asemenea oferte.
  6. Travelro.ro – o vizibilitate extraordinara pentru asemenea oferte.
  7. Bloguri – oricine poate incheia un parteneriat cu un blog de nisa (barter sau platit).
  8. Grupuri pe Facebook – sunt fel si fel de grupuri de travel unde turistii chiar cauta acest gen de oferte.
  9. Travelminit.ro – au un mod dificil de a lucra direct cu hotelurile, este aproape imposibil sa beneficiezi de suport telefonic, dar vand.
  10. AirBnb – cine spune ca nu poti vinde un pachet turistic pe AirBnb? Nimeni.

Daca ne uitam atent, sunt mai mult de zece si o buna parte sunt gratis. Recomand in mod special grupurile de Facebook si site-urile de vouchere. Asemenea oferte pot fi puse si in liftul hotelului in rame click pentru oaspetii deja cazati. Nu ar strica sa se intoarca si de Valentine`s, Craciun, etc.

Ce oferim in aceste pachete turistice?

Evident – nopti de cazare (mare grija la numarul noptilor, daca aveti o medie de 2 nopti/sedere, sansele sa vindeti pachet cu 3 nopti sunt foarte mici – in special cand exista turism de weekend). Ce mai putem oferi?

  • cina romantica / mic dejun gratuit
  • vin rosu / sampanie / alte bauturi
  • acces la SPA
  • 30 minute cu ATV-ul propriu
  • bilete la teatru
  • petale de trandafiri, lumanari (glumesc, niciodata sa nu permiteti accesul cu lumanari – pot provoca daune foarte mari)
  • aquagym
  • lectii de gatit
  • lectii de echitatie

Aici as putea trece foarte multe lucruri, dar concentrati-va la un buget. Spre exemplu, daca la doua nopti de cazare va permiteti sa faceti un discount de 100 lei, atunci optati pentru ceva in acest buget.

O alta metoda de promovare ar fi prin newsletter marketing, mereu am fugit de aceasta metoda pentru ca presupune costuri in timp si in bani, dar asta nu inseamna ca nu da rezultate.

De ce trebuie sa tinem cont cand intocmim un pachet turistic?

  • oferta trebuie sa fie atragatoare si sa arate ca atare (nu vindem mere celor care vor pere, nu vindem 3 nopti de cazare daca turistii trebuie sa ajunga la munca luni dimineata);
  • trebuie publicata (la laptopul din birou nu are nimeni acces);
  • trebuie promovata cu ceva timp inainte – in jur de 30 de zile ar fi ideal;
  • trebuie trecute cu mare atentie toate conditiile (pentru ca mie mi s-a intamplat sa ma trezesc cu 3 persoane intr-o camera DUBLA pentru ca nu scria nicaieri ca oferta nu ar fi pentru 3 persoane si oaspetii erau fericiti sa doarma cu mama-soacra in acelasi pat);
  • nu trebuie sa fie neaparat ieftina (pentru ca atrag turisti ca cei din situatia de mai sus, care pe langa ca erau siguri ca au loc in pat, isi doreau si sa taie salam direct pe masa, o masa deosebita, veche si reconditionata).

Apelati cu incredere la graficieni (graphic designers), munca lor este foarte importanta pentru imaginea hotelului si de multe ori nu atat de costisitoare pe cat este de benefica. Tariful pentru un asemenea vizual este intre 10 si 20 euro, dar alegeti designer-ul potrivit in baza unui portofoliu, nu doar pentru ca are un tarif mai mic.

Sper sa va fie de folos acest articol, sunt cateva lucruri pe care eu mi-as fi dorit sa le fi stiut de la bun inceput, dar este si mai bine ca le stiu acum si pot oferi aceste informatii si altora. Spor la vanzari!

Related

hospitalityhotelmanagementstudiestourism
Share

Hospitality

You might also like

BenefitBooking isi suspenda temporar activitatea
31 July 2020
10 magic tricks in room sales after COVID-19
27 July 2020
Solutii pentru hotelieri in plina pandemie
8 April 2020

Leave A Reply


Reply Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


  • Entrepreneur, traveler, graphic and web designer.

  • Join 793 other subscribers

  • dyfashion.ro
  • Let`s Connect

  • Popular Posts

    • Cat castiga un graphic designer?
      18 February 2019
    • Ce trebuie sa stie un receptioner de hotel in 2018?
      5 September 2018
    • Scurta analiza a candidatilor – receptioner de hotel 2018 - Partea I
      18 September 2018
  • Tags

    acting (2) airbnb (3) america (1) blog (4) blogger (2) booking.com (10) bucuresti (16) business (2) city (2) coronavirus (4) covid-19 (3) evenimente (3) follow (2) fun facts (1) graphic design (2) horeca (3) hospitality (39) hospitality job (6) hotel (16) hotel guests (3) hotelieri (2) instagram (1) job (2) leisure (7) lifestyle (10) management (2) marketing (2) nature (1) new york (2) photography (1) piata (3) receptioner (4) restaurant (4) romania (2) saintmichel (1) straini (1) studies (19) sua (1) succes (2) sutdies (2) tourism (42) travel (9) traveler (7) turism (3) turisti (6)
  • Instagram

    Are you ready?
    #birthdaygirl👑 #avenuehotels
    @hotelexpocenter #avenuehotels
Must Party tonight!
    Remember. In order to make this world better, it is you who has to change.
.
.
.
.
.
#hospitalitymanagement #girlpowertravel
#peoplewhocode #wordcode #branddesigner
#createandcultivate #digitalcontent
#romanianblogger #discoverromania
#bloggersgetsocial #bloggingcommunity
#romaniangirl #goalchaser #entrepreneur101
#freelancingfemales #hustlewithaease #foundr
#beingboss #hersuccess #entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting #lovemybiz
#bloggerlove #staysafeeveryone
#washyourhands #stopthespread
#bettersafethansorry #beautyobsessed
    So many roads. Yet always together.🚦
.
.
.
.
.
#hospitalitymanagement #girlpowertravel
#peoplewhocode #wordcode #branddesigner
#createandcultivate #digitalcontent
#romanianblogger #discoverromania
#bloggersgetsocial #bloggingcommunity
#romaniangirl #goalchaser #entrepreneur101
#freelancingfemales #hustlewithaease #foundr
#beingboss #hersuccess #entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting #lovemybiz
#bloggerlove #staysafeeveryone
#washyourhands #stopthespread
#bettersafethansorry #beautyobsessed
    Hristos a înviat! 🌷🐇
🌿Va doresc un Paște binecuvântat!
.
.
.
.
.
#hospitalitymanagement#girlpowertravel
#peoplewhocode#wordcode#branddesigner
#createandcultivate#digitalcontent
#romanianblogger#discoverromania
#bloggersgetsocial#bloggingcommunity
#romaniangirl#goalchaser#entrepreneur101
#freelancingfemales#hustlewithaease#foundr
#beingboss#hersuccess#entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting#lovemybiz
#bloggerlove#fightcovid19#staysafeeveryone
#washyourhands#stopthespread
#bettersafethansorry#beautyobsessed
    📌"Business is a combination of war and sport" as Andre Maurois said
.
.
. .
.
#hospitalitymanagement#girlpowertravel
#peoplewhocode#wordcode#branddesigner
#createandcultivate#digitalcontent
#romanianblogger#discoverromania
#bloggersgetsocial#bloggingcommunity
#romaniangirl#goalchaser#entrepreneur101
#freelancingfemales#hustlewithaease#foundr
#beingboss#hersuccess#entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting#lovemybiz
#bloggerlove#fightcovid19#staysafeeveryone
#washyourhands#stopthespread
#bettersafethansorry#beautyobsessed
    Some throwbacks today📸
.
.
.
.
.
#hospitalitymanagement#girlpowertravel
#peoplewhocode#wordcode#branddesigner
#createandcultivate#digitalcontent
#romanianblogger#discoverromania
#bloggersgetsocial#bloggingcommunity
#romaniangirl#goalchaser#entrepreneur101
#freelancingfemales#hustlewithaease#foundr
#beingboss#hersuccess#entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting#lovemybiz
#bloggerlove#fightcovid19#staysafeeveryone
#washyourhands#stopthespread
#bettersafethansorry#beautyobsessed
    💡The day you stop being curious is the day your career is done.
.
.
.
.
.
#hospitalitymanagement#girlpowertravel
#peoplewhocode#wordcode#branddesigner
#createandcultivate#digitalcontent
#romanianblogger#discoverromania
#bloggersgetsocial#bloggingcommunity
#romaniangirl#goalchaser#entrepreneur101
#freelancingfemales#hustlewithaease#foundr
#beingboss#hersuccess#entrepreneurher
#girlpreneur #blogwriting#lovemybiz
#bloggerlove#fightcovid19#staysafeeveryone
#washyourhands#stopthespread
#bettersafethansorry#beautyobsessed

    Follow me for more



  • Adnana Matei

    Hospitality Blog – Romania Today

    We`ll be talking about an industry that reinvents itself permanently in a country where the hoteliers succesfully keep up with the international changes.

  • Recent Posts

    • Daca vrei sa fie mai bine, incepe cu tine!
      20 August 2020
    • BenefitBooking isi suspenda temporar activitatea
      31 July 2020
  • Follow me

    Join 793 other subscribers

  • Like Me

    Facebook Pagelike Widget

© Copyright 2018 AdnanaMatei.ro

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok