Social Media pentru hoteluri
Social Media este mai mult sau mai putin o noutate pentru hotelieri, insa toate hotelurile mari si-au creat un departament special pentru platformele online de socializare.
Instagram este unealta perfecta pentru marketarea turismului – inspira calatorul prin imagine si ii ofera sentimentul de cunoastere a locatiei inainte de a ajunge acolo.
O imagine face cat o mie de cuvinte.
Ce postam?
- Brainstorming – ce avem noi si nu au altii?
- Ce este special la locatia noastra sau la localizarea hotelului?
- Micile detalii – barul, locul de joaca pentru copii, design, etc.
- Stories cu activitati de interes pentru oaspetii nostri.
- Putem promova destinatia, nu doar hotelul.
Uitati de pozele clasice cu patul, aratati ce cafea serviti la micul dejun, ce priveliste are cea mai buna camera sau pur si simplu ce echipa zambitoare avem. Turistii nu mai sunt atrasi de lucrurile subiective (cat de moale este perna sau cat de bine merge aerul conditionat) pentru ca ei nu pot vedea aceste lucruri inainte de cazarea propriu zisa, ei vor rezerva cu ochii pentru ca aveti cafeaua lor preferata sau balcon cu vedere catre munte. Spuneti povestea locatiei.
De cate ori postam?
Aici este o intreaga strategie, dar din experienta va spun ca nu toti avem specialisti in dotare. Pentru o locatie mai mica de cateva ori pe saptamana ar trebui sa fie suficient.
O greseala de evitat este sa postati tot deodata pentru ca mai apoi sa nu mai postati nimic. Sa pastram putin mister pentru followersi, sa fim putin zgarciti in postari. Sa le oferim ceva, iar daca vor mai multe – ii asteptam la receptie.
#hashtags #instagram
Hashtagurile sunt un must, ele sunt modul in care va gasesc alti useri. Oricine poate cauta un cuvant de interes si sa gaseasca alti useri care il folosesc, cu ajutorul lor va veti construi comunitatea. Va recomand in jur de 10 hashtaguri – folositi-va creativitatea in postari, dar aveti grija sa fie relevante pentru content.
Le puteti folosi chiar si pentru oferte pentru a ajunge mai repede la utilizatori.
#instagram #stories
Diferite de imagini, puteti folosi #instastories pentru a captiva utilizatorii cu diferite evenimente, mini interviuri sau activitati pe care le desfasurati. Acestea vor aparea timp de 24 de ore numai, iar cele mai interesante le puteti pastra utilizand #highlights. Nu aveti limita la ce puteti posta, folositi-va imaginatia. De la prepararea micului dejun pana la prezentarea staffului – oferiti micile momente din viata de zi cu zi.
Partea frumoasa este ca #instagram este gratis, eficace si captivant. Nu ne solicita mult timp, dar ofera o multime de beneficii si cel mai important – aduce profit. Este distractiv si poate deveni o activitate de echipa, iar staff-ul va avea o satisfactie in plus (in special daca sunt tineri).
Folositi #instagram pentru #business? Ce strategii aveti? Lasati comment pentru completari si adaug in articol sfaturile voastre (bineinteles cu nume). Nu ezitati sa participati.