fbpx

Lucruri pe care le stii doar daca lucrezi in hotel

Vreau sa notez cateva situatii amuzante cu care m-am confruntat de-a lungul timpului si cel mai probabil lista aceasta va creste mult pe masura ce mi le amintesc. Sau le traiesc.

  1. Este incredibil cat de multi barbati se cazeaza la 4 dimineata cu “sotia” …
  2. Singura limita a ceea ce pot fura oaspetii din camera este bagajul cu care au venit.
  3. Ai atat de multe sentimente intr-o singura tura pe parcursul unei zile incat nici nu le poti numara.
  4. Daca exista ceva ce clientul poate face intr-o camera, clientul va face.
  5. S-ar putea ca cineva sa fi murit in camera pe care ai rezervat-o.
  6. Cineva a rezervat pe Booking.com Casa Poporului. True story.
  7. Nup, nu primiti discount daca va plangeti. Nup, nu primiti discount daca s-a ars un bec. Nup, nici daca nu avem rosii felii la mic dejun.
  8. Unui oaspete i s-au furat din camera 1 milion de dolari. Cash. Really? Si camera de hotel costa 45euro.
  9. Singurul lucru necesar pentru a obtine beneficii sau reduceri este politetea.
  10. Receptioner = dadaca, psiholog, personal shopper.
  11. Nu stau des la hotel, dar cand stau iau cosmeticele la pachet. Si papucii.
  12. Un oaspete a uitat castile (acelea mici si albe ca de iPhone) sub pat. Camerista le-a aspirat. Si le-a rupt. Si oaspetele a venit la receptie cu propunerea sa i le achitam 50 la suta. Castile erau 40 lei noi. Clientul era strain, evident dintr-o tara unde salariul lui era minim 2000 euro.
  13. Foarte multi domni vin cu nepoata la hotel si vor neaparat pat dublu.
  14. Cea mai intalnita intrebare este daca pretul camerei include si masaj. (de care masaj inca nu am aflat)

Updated 04.09.2018

  • Acel moment cand ceri un depozit la cazare si oaspetele insista ca niciodata nu i s-a mai cerut asa ceva. Priceless.
  • Intotdeauna sa te porti frumos la un hotel – cand iesi camerista ramane singura cu periuta ta de dinti.
  • Garantam servicii rapide indiferent de cat de mult dureaza.
  • Peretii sunt subtiri. We can hear you.

 

 

Hotel Manager

Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top