fbpx

Valentine`s Day versus Dragobete

Nu stiu cum or fi altii, dar eu nu am putut sa aleg intre aceste doua ocazii perfecte pentru un mic eveniment la un Restaurant din Bucuresti. Asadar m-am pregatit cu o cina romantica de Valentine`s Day la Bucuresti si cu o degustare de vin pentru Dragobete – dupa cum am mentionat anterior si in acest articol (cum am promovat cu succes ambele evenimente).

Am reusit sa trag urmatoarele concluzii:

  1. Romanilor le place mai mult Valentines Day – cererea pentru 14 februarie (vineri) a fost mult peste Dragobete, respectiv Valentines Day 15 februarie (sambata) chiar daca pentru ultimele doua ne-am pregatit cu mai multe (muzica live, vinuri, etc.).
  2. Pretul mic aduce multi clienti. Cu cat oferta este mai ieftina, cu atat cererea creste. In urma promovarii evenimentului din 14 februarie, am decis ca este loc si pentru un Valentines intarziat pe 15 februarie. Promotiile vin la pachet cu tendinta de a fi #sharuite, iar oamenii simt ca au facut o super afacere pe care doresc sa o impartaseasca si cu altii.
  3. Promovarea timpurie. Cu cat iti aloci mai mult timp pentru promovare si vanzari, cu atat lucrurile se aseaza mai frumos si mai bine.
  4. Social Sharing. Pentru prima oara am constientizat puterea #shareului, desi nu sunt incepatoare in ale Facebookului. Am avut un produs atat de bun incat toti vizitatorii au dorit sa il impartaseasca si altora.
  5. Banu` jos. Venind din hotelarie, am constatat ca un business are nevoie de siguranta. Acelasi lucru se intampla si cu evenimentele. Mai ales cand vine vorba de stocuri. Orice oferta trebuie achitata in avans. Nu este ok sa postezi oferte cu plata la final.
  6. Creeaza loialitate. Fiecare pas pe care il faci ar trebui sa aiba ca scop loializarea oaspetilor. Cum? Ma gandesc intr-un articol viitoare. Revin cu update.
  7. A/B Testing. Nu seamana un an cu altul. Fiecare activitate are un specific si nu poate avea succes prin toate metodele de promovare. Unele metode sunt mai eficiente decat altele pentru activitatea X. Din acest motiv, recomand incercarea a cat mai multe metode si folosirea celor care sunt cele mai eficiente.
  8. Creeaza o comunitate. Lucrul cu care ma lupt eu in prezent – nu sunt cel mai sociabil om de pe planeta, dar inteleg necesitatea unei comunitati online pentru businessul meu. Facebook ne permite sa avem aceasta comunitate, dar este la fel de greu ca a creste un copil. O comunitate necesita atentie, timp si nu numai.
  9. Keywords. Cunostintele mele de SEO & copywriting sunt la mare cinste ori de cate ori organizez ceva. Daca urmariti cu atentie cuvintele cu Bold din acest articol – spre exemplu – veti remarca ca servesc unui singur scop – de a directiona traficul din Google catre acest articol, respectiv catre evenimentele organizate.

Ar mai fi si #giveaway sau alte concursuri de testat, au mare succes si acestea.

Am omis de aceasta data sa folosesc cel mai vechi truc din lume si anume sa fac promotii si discounturi de Early Booking cu data limita. Functioneaza extraordinar – am testat acest lucru la oferta de Revelion. Am postat oferta si ulterior si data limita a acelui tarif. Rezultatul? A2a zi deja epuizasem cateva zeci de locuri pana in ora 14 si a trebuit sa cresc tariful pentru ca depasisem numarul de locuri alocat acelei oferte.

Dragobete versus Valentines Day – stiti cine castiga?

Evenimentul mai bine promovat. Oricat de mult ar vrea clientul sa petreaca de Valentines, tu, cel care oganizezi, decizi cine castiga.

1 thought on “Valentine`s Day versus Dragobete”

  1. Pingback: Cum vinzi un pachet de Valentine`s? | AdnanaMatei.ro

Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top